Gdynia w Cannes

Gdynia będzie się prezentowała na największych na świecie targach nieruchomości – MIPIM 2017 w Cannes. Oprócz oferty inwestycyjnej miasto przygotowało spot promocyjny, który będzie wyświetlany przez trzy dni na telebimie umieszczonym na słynnym hotelu Carlton.

 

Gdynia będzie uczestniczyć w targach, 14-17 marca br., w ramach wspólnego stanowiska metropolitalnego – Invest in Pomerania. W tym roku miasto przygotowało konkretną ofertę dla inwestorów. Samorząd planuje pozyskać przedsiębiorców zainteresowanych wybudowaniem na terenie Śródmieścia Morskiego hoteli. Ofertę miasta prezentować będzie Katarzyna Gruszecka-Spychała, wiceprezydent Gdyni ds. gospodarki.
Gdynia zaprezentuje również spot promocyjny „City of the Future” ukazujący walory turystyczne i gospodarcze miasta. Będzie to jedyna taka polska prezentacja na targach. Oprócz Gdyni wyemitowane zostaną materiały Katalonii, Dubaju, Istambułu, regionu West Yorkshire oraz z Niemiec, Luksemburga, Holandii i Abu Zabi. Jednak najważniejszym wydarzeniem targów będzie odebranie nagrody „City of the Future 2017/2018” przyznanej miastu przez FDI Magazine. Wyróżnienie dla Gdyni, za wygraną w kategorii dla miast średniej wielkości, odbierze prezydent Wojciech Szczurek. Jest to już druga taka nagroda przyznana Gdyni.