Read More

Trzy miasta – jedna destynacja

Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna rozpoczęła kampanię promocyjną Trójmiasta – „Trzy miasta, jedna destynacja”. Każde z miast wnosi swój odmienny koloryt i dostarcza turystom innych wrażeń. Razem tworzą niepowtarzalny klimat.

Nietypowy układ graniczących ze sobą trzech miast jest ogromnym atutem Trójmiasta, co zostało uwypuklone w nowej kampanii promocyjnej. Zamiast jednego miejsca na wakacje, można mieć trzy w jednym czasie. Trójmiasto ze swoją niezwykłą lokalizacją dostarcza turystom wielu wrażeń, a każde z miast oferuje inne atrakcje. Każda miejscowość ma również trochę odmiennych charakter, chociaż wszystkie łączy nadmorska lokalizacja. Gdańsk promujący się jako miasto otwarte na ludzi przyciąga swoją bogatą historią. Jednak Gdańsk zachwyca również nowymi, modnymi miejscami, nowoczesną architekturą, która dopełnia zabytkową zabudowę, bogatą ofertą kulturalną i sportową. Sopot, od ponad wieku uznawany za jeden z najmodniejszych nadmorskich kurortów, przyciąga turystów spragnionych spacerów po rozległych plażach, klimatu nadmorskich miejscowości, małych knajpek i nieustannego szumu morza. Gdynia, najmłodsza z całej trójki – miasto z morza i marzeń z charakterystyczną modernistyczną architekturą, pełna zielonych parków i zadowolonych mieszkańców.

Na początek sezonu letniego Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna wypuściła wideoklip promujący 3 miasta: Gdańsk, Gdynię i Sopot. Teledysk został nakręcony przez zespół Poland By Locals i Smooth Ads Studio, a piosenkę do niego specjalnie na potrzeby kampanii stworzył zespół Lady Killer wraz z Piotrem Spychałą i Arkadiuszem Tyda.

„Ideą przewodnią kampanii jest prezentacja Trójmiasta jako miejsca, w którym dobrze się żyje jego mieszkańcom oraz pokazanie kilku pomysłów na to jak spędzać tu czas przez cały rok. Kampanią i klipem chcemy pokazać, jak wiele Gdańsk, Sopot i Gdynia mają wspólnie do zaoferowania – co najmniej trzy razy więcej niż gdziekolwiek indziej” – wyjaśnia na swojej stronie PROT.
W wideoklipie pokazano charakterystyczne miejsca Trójmiasta, a także powstający nowy trójmiejski mural, który zobaczyć można w Gdańsku przy Al. Grunwaldzkiej 295. Grafikę stworzył gdański artysta Piotr Jaworski – „Tuse”.

Kampania skierowana jest do młodszych odbiorców i dlatego cała komunikacja prowadzona będzie w mediach społecznościowych. Bannery reklamowe i posty odsyłać będą do strony www.trojmiasto.pomorskie.travel, na której zawarte będą oferty turystyczne partnerów PROT, formularze konkursowe oraz mapy wydarzeń. Już teraz można wziąć udział w pierwszym konkursie i opisać swoje ulubione miejsce w Trójmieście, którego nie ma w promocyjnym teledysku. Najciekawszy opis zostanie nagrodzony voucherem o wartości 600 zł do wykorzystania w hotelu Holiday Inn w Gdańsku.